Znaczenie skutecznej komunikacji z klientem

Udostępnij:

Komunikacja stała się o wiele bardziej skomplikowana, ponieważ jest teraz tak wiele kanałów, że trudno jest mądrze zarządzać z klientami.

We wszystkich rozmowach, które prowadzimy każdego dnia, pochodzą one z różnych źródeł, nie tylko od ludzi, ale z różnych kanałów. Mając wszystkie te luźne wątki biegające wokół, trudno jest złapać, zarządzać i kontrolować je, aby zakończyć wiadomość na końcu, który jest taki sam, jak to, co było zamierzone na początku.

Artykuły takie jak ten, prosto do Twojej skrzynkiDołącz

do naszego newslettera, aby uzyskać najnowsze trendy w księgowości, pomysły, wiadomości i technologie dostarczane bezpośrednio na Twój e-mail.Wprowadź adres e-mail *Wprowadźadres e-mailZapisz
się

Technologia, przyniosła nam wspaniałe rzeczy, ale w postępie komunikacji, przyniosła nam zbyt wiele dobrej rzeczy. Klienci mogą komunikować się z nami osobiście, telefonicznie, za pomocą wiadomości tekstowych, komunikatorów, wiadomości w ramach wyspecjalizowanych aplikacji, poczty amerykańskiej i lista idzie dalej. Klienci mogą stać się bardzo kreatywni.

W Twojej firmie komunikacja może odbywać się za pomocą dokumentów papierowych, rozmów telefonicznych, wiadomości tekstowych, komunikatorów, wiadomości w wyspecjalizowanych aplikacjach oraz osobiście. Połączenie wszystkich tych linii komunikacyjnych w jedną jest niemożliwe, jednak ustalając granice z klientami i zespołem, w tym z samym sobą, oraz wykorzystując odpowiednią technologię, możesz zamienić to niemożliwe marzenie w usprawnioną rzeczywistość komunikacyjną.

Komunikacja jest podstawą naszego biznesu. Jeśli nie patrzysz na swoją komunikację, ze wszystkich stron, nawet jeśli to tylko ty w swojej firmie, tracisz okazję, aby naprawić główny punkt bólu, najprawdopodobniej nawet kilka. Efekt domina z ponownego wyrównania komunikacji kaskadowo do szczelin i dziur i mostów luk nigdy nie zdawałeś sobie sprawy z ich źródła.

Pierwszym miejscem do rozpoczęcia jest zrobić krok do tyłu i wymienić wszystkie sposoby, w jakie klienci komunikują się z tobą, wszystkie kanały komunikacji w firmie i wszystkie sposoby, w jakie komunikujesz się z klientami. Kiedy masz już je wszystkie spisane, wykreśl wszystkie te, których nie powinieneś używać, ponieważ albo nie dają Ci poprawnego dziennika kontroli, są czasochłonne, albo są niezabezpieczonym kanałem do odbierania i wysyłania danych. Sprawdź listę i zobacz, co zostało. Spójrz na to, co jest zbędne, co jest niepotrzebne i wykreśl to jako następne.

Na pierwszym miejscu tej listy powinno znaleźć się nasze zobowiązanie do zabezpieczenia i ochrony danych naszych podatników. Nagrane spotkania internetowe i nagrane wcześniej wiadomości wideo od Ciebie są alternatywą dla tradycyjnej rozmowy telefonicznej lub spotkania osobistego, gdzie wiele może być pogłoską.

Podziel to na 3 części:

  • Wejście
  • Przetwarzanie
  • Wyjście

To jest Twoje wejście

Po stronie klienta musi to być łatwe, bez zbytniego wysiłku z jego strony. Dla Twojej firmy musi być bezpieczny. Musi być widoczny i możliwy do śledzenia, i nie może zgubić się w mnogości strumieni, które istnieją. Wyjątki często się gubią.

Kiedy ta komunikacja trafi do Twojej firmy, wiadomość musi pozostać nienaruszona od samego początku. Musi być jasny, a wszelkie wątki, które go otaczają powinny być w tym samym strumieniu.

Strona przetwarzania

Jednym z miłych efektów ubocznych optymalizacji strony przetwarzania komunikacji, jest to, że pozwala zauważyć zakresy pełzania znacznie wyraźniej i pozostać na szczycie od początku. Dla Ciebie i Twojego zespołu (lub Ciebie i Ciebie), pełny audyt klienta i pracy z widoczną, ukierunkowaną komunikacją jest niezbędny.

Nie da się wszystkiego zapamiętać, ani wszystkiego śledzić samemu. Jeśli Twoje dane wejściowe są zoptymalizowane, a przetwarzanie nie, komunikacja staje się chaotyczna, a Twój komunikat często się gubi lub jest opóźniony.

Wyjście jest równie ważne jak reszta

Mówi się, że publiczność zawsze pamięta koniec przedstawienia, więc musisz sprawić, by był on niezapomniany, nawet jeśli reszta przedstawienia nie jest. Końcowe wrażenia są tak samo ważne jak pierwsze i często mogą zniszczyć dobre wibracje z pierwszego, jeśli obsługiwane słabo. Tutaj, jeśli związałeś i przeciąłeś nici, które nie mają sensu w twoich strumieniach komunikacyjnych z wejścia i przetwarzania, powinieneś właśnie wiązać kokardę.

Ostatni krok

Po wybieleniu wszystkich kanałów do tych, które mają sens dla Ciebie, Twoich klientów i Twojej firmy, jesteś teraz gotowy, aby ustawić granice i skonsolidować jak najwięcej w jednym wątku dla wszystkich, aby mieć widoczność. Wprowadź swój nowy sposób komunikacji z klientami i zespołem, aby zrozumieli, co chcesz, aby zrobili. Twoja komunikacja stanie się skuteczna, a koniec pozostanie spójny z początkiem.

Canopy

to coś więcej niż tylko oparty na chmurze pakiet do zarządzania praktyką księgową. Oferujemy zarządzanie klientami, dokumentami, przepływem pracy, czasem, rozliczeniami, pocztą elektroniczną i personelem. To wszystkie krytyczne funkcje Twojej firmy w jednej, bezproblemowej platformie.

Zarządzanie klientami

daje Ci jedno miejsce do komunikacji z klientami, zapisów i interakcji - w tym globalną skrzynkę odbiorczą, niestandardowy portal klienta i działania masowe.

Zarządzanie dokumentami

pozwala firmom przestać marnować czas (i cierpliwość) na uporanie się z gąszczem dokumentów. Możesz używać Canopy do przechowywania dokumentów, organizacji plików, pracy nad dokumentami (nie musisz już opuszczać Canopy, aby korzystać z Adobe Acrobat), udostępniania dokumentów, podpisu elektronicznego i wielu innych.

Time & Billing

umożliwia firmom fakturowanie i przyjmowanie płatności w jednym miejscu. Dzięki najsilniejszej w branży integracji z QBO, oznacza to brak konieczności zmiany systemu i podwójnego wprowadzania danych. (Czy możemy otrzymać alleluja?)

Workflow

pomaga zarządzać projektami, procesami i wydajnością, dzięki czemu Twoja firma może zrobić więcej. Zarządzaj wydajnością, projektami i zadaniami za pomocą własnych widoków i filtrów. I nie zapomnij wykorzystać nowych i ulepszonych funkcji automatyzacji przepływu pracy w Canopy, aby pomóc zredukować obciążenie umysłowe związane z konfiguracją i zarządzaniem pracą.

Czy nadszedł czas, aby uwolnić swoją firmę? Wypróbuj Canopy za darmo przez 30 dni.