Twoja firma powinna przeprowadzić tę krytyczną rozmowę

Udostępnij:

Kiedy zaczynasz myśleć o przyszłym sezonie podatkowym, zastanów się nad tym: Przeprowadzona w porę rozmowa z klientem może zmienić trajektorię Twojego roku i Twojej firmy.

Żyjemy w erze ciągłych zmian i często chaosu. Dla większości osób, każda szansa na wprowadzenie pewnej struktury i rytmu do codziennych wyzwań życia biznesowego, byłaby bardzo pomocna w ograniczeniu chaosu w całym życiu. Teraz, gdy trwa nowy rok podatkowy, jest to idealny moment, aby przywrócić kontrolę i pewność siebie w kontaktach z klientami.

W naszej pracy z firmami księgowymi, rachunkowymi, płacowymi i podatkowymi wszystkich rozmiarów, widzimy jak praca i dane przemieszczają się przez te firmy i jak niektóre firmy są w stanie zaangażować się na zupełnie innym poziomie z pracownikami i klientami.

Po zakończeniu sezonu podatkowego wiele firm organizuje retrospektywę, aby naprawdę zagłębić się w to, co działa, a co wymaga poprawy. Ważne jest, aby zebrać wszystkich razem w celu zdobycia wiedzy i przeprowadzenia burzy mózgów, która pozwoli na wprowadzenie ulepszeń w tym roku podatkowym i posłuży jako doskonałe narzędzie do zatrzymania klientów.

Aby poprawić jakość świadczonych usług, należy podjąć kolejny kluczowy krok, właśnie teraz. Jest nim wprowadzenie klientów do zespołu. Przygotowując się do kolejnego sezonu podatkowego, przeprowadź szczerą rozmowę z klientem, aby zapytać go, jak mu idzie, jakie ma plany, gdzie widzi potencjał lub pułapki.

Zarejestruj się za darmo, aby kontynuować czytanie

Jest to w 100% darmowe i zapewnia nieograniczony dostęp do najnowszych wiadomości księgowych, porad i spostrzeżeń każdego dnia. Oprócz dostępu do tego ekskluzywnego artykułu, możesz:


Blokada treści, ikona zaznaczeniaView

all AccountingWEB contentContent

lock down
, tick iconComment

on articlesAccess


content

nowRegisterAlready


have an account? Zaloguj się tutaj